mandag 2. juni 2008

Juni, eksamen og ferie

Jeg har eksamen i morgen. Hjelp!
Jeg leser og leser, og driver med eksamensforberedende oppgaver, men aner ikke om stoffet sitter eller om jeg egentlig er flink nok til dette. Vi satser på at det gjør det, ja? Fint.


En positiv ting er det jo at eksamen er i morgen. Det betyr nemlig at jeg har sommerferie i det øyeblikket jeg leverer inn oppgaven min og går ut døra til eksamenslokalet med hevet hode og vissheten om at jeg garantert står, denne gangen også.
For jeg har bestemt meg for å stå. Kjære vene, det er en videregåendeeksamen, pappa, hvor vanskelig kan det egentlig være? Jeg har jo gjort det før, og jeg kom meg merkelig nok gjennom noen BI-eksamener ifjor også. *realitetsorienterer meg selv*

Du har så langt gått glipp av januar, februar, mars, april og mai. Og nå går du glipp av juni også.
De fem første månedene er jo ikke noe å rope hurra for uansett, så dem kan du kanskje være glad for at du misset. Men nå er det sommer, og den er litt surere å gå glipp av.
Ingen smørbrød med ferske reker og majones på deg.
Så dumt av deg å dø når du kunne levd istedet.

1 kommentar:

Jumbis sa...

For en dag!! Jeg håper inderlig det ordner seg med eksamensresultatene og at ikke skissepapirene dine ødelegger. Kjempefin blogg du har! *klem*
God sommerferie til deg! Jeg gleder meg til min om 5 uker. :)