søndag 21. september 2008

Innlegg nummer 20 og her skjer det ting

Det nye garderobeskapet er på plass. Ikke helt der jeg hadde planlagt og ikke helt den størrelsen jeg bestilte, men jeg skal ikke surmule for det. Jeg har plutselig et sted å gjøre av klærne mine! Jubel og lykke!

Barnefrihelg har vi hatt denne helgen, Mattias ble syk hos pappan sin og blir derfor værende der til i morgen. Så vi har enda en kveld uten unger. Og den skal tilbringes med å rydde inn klær i den nye garderoben og kanskje vaske litt også. LIvet i Oslo begynner å ta form. Jobb, garderobe, hund og fin familie. Og så syvseteren vi kjøpte i sommer. Som det har vært litt krøll med, og som stopper og starter litt sånn som det passer den, men pyttsann. *tenker positivt*

Heimen begynner å bli mulig å leve i. Det er ennå uendelig mye å gjøre, men mye er kastet og mye er ryddet på plass, og skittentøysdunkene (ja, dunkene i flertall) har synlig bunn for første gang på lenge. Kanskje for første gang, når jeg tenker meg om.

Jeg har masse fine planter nå som utendørssesongen snart er over og det er klart for høstkos inne.






Timmy er straks 7 mnd og er en fantastisk snill hund. Han er selvsagt valperampete, men ikke ille sammelignet med mange andre hunder. Han er en drøm å ha med på tur og ligger pent i buret sitt når han blir plassert der. Så langt har han ikke ødelagt noen sko eller møbler. Men en og annen bamse og toalettpapirrull har det jo gått med.

Nå skal jeg rydde videre. Ville bare innom og si hei og gi en statusrapport.
Vi snakkes snart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Han er fremdeles fin, jo!